tjk tv izle
tjk tv izletay tv izle


18 Aralık 2015 Cuma

En isabetli altılı ganyan yorumcuları

En isabetli altılı ganyan yorumcuları
En isabetli altılı ganyan yorumcuları
ALTILI GANYANI TUTTURMAK İSTİYORUM DİYENLER : işte size bu konun uzmanı yıllarını bu işe vermiş, emektar, jokey, seyis, at sahibi gibi bir çok önemli otoriter yorumları burada, yılların deneyimi bombacı cafer'de aamızda, En isabetli altılı ganyan yorumcuları - çok yüksek tutturma yüzdesi olan altılı ganyan tahminci yorumcu ve tüyocu ara bul.

  • ayrıca yarışları canlı seyret
  • tjk tv izle
  • tay tv izle
  • muhtemel ganyanları gör
  • son sprint ve galoplara bak
  • at yarışı haberleri takip et,
  • günlük tjk bülteni burada
  • günlük altılı ganyan sonuçları burada.

2 yorum:

  1. en isabetli altılı ganyan tahmincileri burada, bombacı cafer bey gerçekten çok güzel tahminler yapıyorsunuz, en isabetli altılı tahmincileri arıyordum iyiki sizi bulmuşum sizin yorumlarınızdan ben 1 altılı ganyan 2 de 5li ganyan tutturdum altılıdan 1800 tl kazandın 5li gananda 120 tl bide 83 tl kazandım. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. isabetli tahmin ve yorumlar at yarışı tahminler günlük tahminler ve yorumlar, atların galop ve sprintleri, video bilgileri, yarış özetleri.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.